EZERKRASTU SKOLA

Datorika

Progmeistars- labākie kursi programmēšanā

Programmēšana ar SCRATCH

Projekta StartIT  un citi mācību materiāli

1. klase

2. klase

3. klase

4. klase

5. klase

6. klase

7. klase

 

Informātika

10_1_1 Drošības tehnikas noteikumi datorklasē

10_1_2 Ergonomika

10_1_3 IT vēsture un attīstība

10_13 Datorizētas teksta apstrādes pamatprincipi, priekšrocības un trūkumi.

10_16 Tabulācija.

10_30 Diagrammas.

10_33 Google veidlapu veidošana. Mācību materiāls.

10_45 Ergonomika- veselīgs darbs pie datora

10_100 Nākotnes digitālās tehnoloģijas (2050)

10_101 Kas jauns tehnoloģijās 2019.gadā

10_102 Jaunumi tehnoloģijās 2019. gadā

10_103 Izgudrojumi 2019. gadā

10_104 Tehnoloģijas 2019. gadā

10_105 Dronu ražošana Latvijā

10_106 Droni, droni, droni- sacensības, balvas

10_107 Top 20 android aplikācijas 2019. gadā

10_108 Fotogrāfēšanas paņēmieni ar mobilo telefonu

 

Datorgrafikas pulciņš

Tiešsaistes attēlu redaktors kartiņu, plakātu veidošanai- freeonlinephotoeditor.com

Tiešsaistes programma animēto gifu veidošanai- ezgif.com

Mūzikas pievienošana gif animācijai un tranformēšana par mp4 datni- kapwing.com

 

Raksti

Raksti

Varianti

Fraktālisks

Josta2011 slīd

Josta2011

 

Programmēšana

Programmēšana Java- avoti

Java piemēri iesācējiem

Welcome to the LearnJavaOnline.org Interactive Java Tutorial

Learn Java programming

Java projekta izveide

11_switch Testa programmēšana

11_ objektorientā programmēšana (Startit materiāls)

11_Karātavas

 

Datorspēļu turnīrs 2019 pavasarī