4. klase
4_1 Drošības noteikumi datorklasē.
4_2 Pārbaudes darbs par IKT jēdzieniem
4_5 Izveido līdzīgu zīmējumu, izvēlies un izveido fona krāsu!
4_6 Ar šo tiešsaistes redaktoru apstrādā un saglabā savā mapē 3 attēlus par sēnēm.
4_7 Pārbaudes darbs- Attēlu apstrāde
4_10 Formatē vārdu ” vilks” ar stilu Strong un tiešo runu ar stilu Emphasis.
4_11 Vingrinies formatēt tekstu!
4_11 Attēla pārvietošana Word dokumentā.
4_14 Atrodi un ieraksti lapā atbildes uz jautājumiem, saglabā tās savā mapē.
4_18 Izkārtojuma (Layout) maiņa un formas (aizpildījuma , kontūras maiņa).
4_18 Figūras aizpildījuma un kontūras maiņa.
4_18 Uzzīmē prezentācijā līdzīgus zīmējumus!
4_27 lineāri algoritmi startit
4_31 Code.org uzdevumi par zarošanos
4_32 Code.org uzdevumi par zarošanos un cikliem.
4_35 PD par sazarotiem un cikliskiem algoritmiem 1
4_35 PD par sazarotiem un cikliskiem algoritmiem 2
Code org u.c. vingrinājumi par algoritmiem
3_2 Code.org uzdevumi par cikliem :-))
3_3 Code.org uzdevumi par zarošanos
3_4 Code.org uzdevumi par zarošanos un cikliem.
3_6 Programmas izveide un pārbaude. Labirints.
3_32 Algoritmu un programmu veidošana I
3_33 Algoritmu un programmu veidošana II- Mākslinieks
3_34 Algoritmu un programmu veidošana III- Elsa
Bart Bonte spēles