3. klase
3_2 Code.org uzdevumi par cikliem :-))
3_3 Code.org uzdevumi par zarošanos
3_4 Code.org uzdevumi par zarošanos un cikliem.
3_6 Programmas izveide un pārbaude. Labirints.
3_7 Trenējies un izveido spēli!
3_8 Veic uzdevumus un Izlabo pareizrakstības kļūdas! Darbu saglabā mapē Documents.
3_15 Padomi prezentācijas veidošanā.
3_16 Vingrinājumi vektorgrafikā
3_17 Vektorgrafikas attēla veidošana. 3_17 Uzzīmē krūzi ar rakstiem!
3_18 Vektorgrafikas attēla rediģēšana. PD.
3_20 Kā filmēt ar tālruni procesus uz galda
3_21 Datoru tipi un programmatūra
3_22 Datoru tipi, drošība un vides saudzēšana.
3_23 Informācijas meklēšana un dublēšana.
3_26 PD Informācijas ieguve, uzglabāšana un apmaiņa
3_27 PD 1.daļa Informācijas ieguve, uzglabāšana, apmaiņa.
3_28 Klases pasākuma veidošana 1
3_29 Klases pasākuma veidošana 2
3_29 Prezentācija par ielūguma veidošanu.
3_32 Algoritmu un programmu veidošana I
3_33 Algoritmu un programmu veidošana II- Mākslinieks
3_34 Algoritmu un programmu veidošana III- Elsa
3_38 Atmiņas un koncentrēšanās spēle